Polski Front-End Logo


Polskie serwisy na temat front-endu

piecioshka - ikonapiecioshka

Aktualizacja bounding boxa w Phaser.js - 7Balls S1E18 - Piotr Kowalski

09-01-2016

Dzień 5. Kiedy zadajemy cios ręką lux nogą, zwiększamy ciało zawodnika,
ale ten powiększył swoje wymiary i mógł wpaść w kolizję z oponentem.

Phaser.js umożliwia nam ustawienie rozmiaru sprite-a, za pomocą funkcji `setSize`.
Zarządzanie ciałem jest dostępne tylko gdy dany sprite będzie podlegał dowolnej fizyce, np. Arcade.
Więcej na ten temat w http://phaser.io/docs/2.4.4/Phaser.Physics.Arcade.Body.html

Kontakt:
 - GitHub: http://github.com/piecioshka
 - Twitter: http://twitter.com/piecioshka

Poprzednie epizody:
 - Pomysł na grę - 7Balls S1E1: https://www.youtube.com/watch?v=1KHWVivGYeI
 - T...

Chcesz więcej? Przeczytaj w oryginale!

Przejdź do artykułu

Copyright@2017 - Na Frontendzie

Ta strona, tak jak praktycznie każda w internecie, wykorzystuje ciasteczka.

Rozumiem